Thursday, December 10, 2009

Universiti penamat kajian ku



Dressing hiphop tu memang trendy kan? tapi aku masih merasakan pemakaian sebegitu melambangkan darjat kemewahan...orang yang sederhana seperti ku seolah tidak layak untuk itu.hihi...
Kajian demi kajian yang aku buat...akhirnya aku melangkah ke alam universiti. di sini.. aku lihat kepelbagaian jenis peragaan dan fashion. Aku mula rasa kagum dengan remaja masa kini kerana mereka bijak mengurus seni peragaan mereka.
Aku?hihi...setelah pelbagai ilmu fahion aku tuntut,aku memilih untuk menggayakan peragaan kasual dan simple...nampak universal dan tidak terlalu berlebih-lebih.
aku belajar fashion,bukanlah untuk memikat awek, cuma diri ini minat dengan bidang ni. jadi,biarpun aku sudah menjumpai peragaan yang sesuai denganku,tapi aku tidak akan terus ternoktah disini,aku akan terus mempelajari ilmu peragaan mengikut arus semasa. sehingga berjumpa di lembaran akan datang...k.assalamualaikum wbt.

No comments:

Post a Comment