Wednesday, December 9, 2009

Pengenalanku di dunia fashion


Assalamualaikum....hihi, aku nak back forward tentang diriku....maybe di kalangan kawan2 ku yang baru kenal aku...xtau saper addy nie?...aku nak habak mai,aku nie budak paling nerd time sekolah rendah dulu...kalau pakai baju...kompem ta'in...tak kira la..seluar getah ke,seluar yang ada tali pinggang ke...yang penting,baju masuk dalam...hihi
Tak sah gak, kalau suar aku tak tinggi...memang suar aku tinggi2 tambah2 gi suar skul...rambut belah tepi...kasut putih giler...bersinar...korang dapat bayangkan macamana situasi aku tyme tu kan?memang aku kurang didedahkan dengan dunia fashion even aku dah melangkau ke dunia awalan remajaku...Aku ni macam alien...every single person yang lalu depan aku..kompem akan terhenti jap...tak kurang yang gelakkan aku...huhu...aku sedar tapi...tak tau la...kenapa aku buat selamber je...memang nerd giler kan?
Nak citer tentang awek...hihi...memang awek tak pandang la mamat nerd macam aku...orang lain...form 3 da ada couple...dah ada peminat...tapi aku? hanya mampu melihat saja...huhu

No comments:

Post a Comment